• BIST 81.618
  • Altın 145,694
  • Dolar 3,7670
  • Euro 3,9908

    Seda Sayan'ın Skandalları RTÜK'e Yaradı

    Seda Sayan'ın Skandalları RTÜK'e Yaradı
    14.02.2015 10:04
    Yaptığı skandal programlarla gündemden düşmeyen Seda Sayan'a RTÜK duacı. Ünlü sanatçının skandallarına her seferinde haklı olarak ceza kesen Radya Televizy Üst Kurulu önemli bir gelir elde ediyor.

    Yaptığı skandal programlarla gündemden düşmeyen Seda Sayan'a RTÜK duacı. Ünlü sanatçının skandallarına her seferinde haklı olarak ceza kesen Radya Televizy Üst Kurulu önemli bir gelir elde ediyor.  

    Milliyet yazarı Ali Eyüpoğlu bugünkü köşesinde Seda Sayan'ın skandalları yüzünden RTÜK'e ödenmek için televizyonlara kesilen cezaları köşesinde yayınladı.
     
    İşte o yazı...
     
    Uğur Arslan’la Show TV’de “Evleneceksen Gel” adlı programı sunan Seda Sayan, RTÜK’ten     aldığı son cezayla hiçbir sunucunun kıramayacağı bir rekora  imza atmış oldu.

    Nasıl mı?
     
    Radyo Televizyon Üst Kurulu’nun internet sitesinden kurulun bugüne kadar Seda Sayan’a verdiği cezaları çıkardım.

    RTÜK’ün Kurul Kararları’nı paylaştığı 2011 yılında bu yana Seda Sayan’a verilen cezaların toplamı 2 milyon 983 bin 667 TL.

    Dört yılda dört kanal değiştirdi Seda Sayan. Songül Karlı onun için, “Sonu Flash TV olacak” dese de, şimdiye kadar bu kanal yok  Seda Sayan’ın çalıştığı televizyonlar arasında.

    İster inanın, ister inanmayın RTÜK, Seda Sayan yüzünden Flash TV’ye bile para cezası verdi.
     
    İŞTE SEDA SAYAN’IN YAPTIĞI iHLALLER
     
    2015 Şubat – Show TV: 544 bin 648 TL

    "Evleneceksen Gel" adlı programında boynuz işareti yapan kadını alkışlattığı için Show TV'ye 544 bin 648 TL…
     
    2015 Ocak – Show TV: 544 bin 648 TL

    “Evleneceksen Gel” adlı programda 61’lik Hüseyin, 30’luk İkbal’e “çıtır” dedi. RTÜK, bu yüzden kanala “Toplumsal Cinsiyet Eşitliğine Aykırı” yayından 544 bin 648 TL ceza kesti.
     
    2014 Eylül – Show TV: 169 bin 725 TL

    RTÜK, Show TV’de yaptığı programa iki eşini öldüren Sefer Çalınak’ı yayına çıkaran ve ona “Dünya seni konuştu” diyen Seda Sayan’a birçok mecrada yazıldığı gibi 800 bin TL     değil, 169 bin 725 TL para cezası verdi.
     
    2014 Ekim – Show TV: 174 bin 978 TL

    Seda Sayan, sözlerine bozulup yayını terk eden Niran Ünsal'ın arkasından konuştu, RTÜK Show TV’ye 174 bin 978 TL ceza kesti.
     
    2014 Ocak – Kanal D: 650 bin TL

    "Kaynana Gelin Seda'ya Gelin"de yarışmacılara verilen hediyelerin markalarına aşırı vurgu yapıldığı gerekçesiyle 650 bin TL ceza…
     
    2014 Ocak – Kanal D: 837 bin 926 TL

    “Kaynana Gelin, Seda'ya Gelin”in 24 Ocak 2014 tarihli yayınında Özlem adlı gelinle, eşi ve kayınvalidesi arasındaki tartışmadaki sözler nedeniyle Kanal D’yi 418 bin 963 TL para cezasına çarptıran RTÜK, aynı programın 29 Ocak 2014 tarihli yayınında kaynana Leyla ile gelin Kamile’nin tartışması yüzünden de kanala bir hafta arayla yine 418 bin         963 TL para cezası verdi.
     
    2013 Ocak – TV8: 20 bin 716 TL

    “Seda Sultan” adlı programın 7 ve 8 Ocak 2013 tarihli yayınlarında Seda Sayan’ı konuk ettiği hayat kadınlarıyla, “Kendi kocalarınızla da yatıyor muydunuz? Muayyen günündesin, müşteriye söylüyor musun?” sohbeti yüzünden TV8’e 20 bin 716 TL ceza.
     
    2013 Mart - Beyaz TV: 11 bin 026 TL

    Seda Sayan’ın sunduğu “Beyazın Sultanı” programına konuk olan Özlem Baymuş adlı edebiyat öğretmeninin yaptığı açıklamalar nedeniyle Beyaz TV 11 bin 026 TL ceza aldı.
     
    2012 Ocak- Flash TV: 10 bin TL

    Flash TV, 13 Aralık 2011 tarihindeki ana haber bülteninde Seda Sayan’ın Erol Köse hakkında söylediklerini yayınladığı için 10 bin TL ceza aldı.
     
    2011 Aralık – Beyaz TV: 10 bin TL

    “Seda Sayan ile Sultan-ı Beyaz”da "Radyo ve TV yayın hizmetlerinde, çocuk ve gençlerin fiziksel, zihinsel veya ahlakî gelişimine zarar verebilecek türde içerik taşıyan programlar bunların izleyebileceği zaman dilimlerinde ve koruyucu sembol kullanılmadan yayınlanamaz" hükmünü ihlalden 10 bin TL ceza.
     
    2011 Ocak – Beyaz TV: 10 bin TL

    “Seda Sayan’la Sultan-ı Beyaz” adlı programının 01 Kasım 2011 tarihli yayınında, “İnsan onuruna ve özel hayatın gizliliğine saygılı olma ilkesine aykırı olamaz, kişi ya da kuruluşları eleştiri sınırları ötesinde küçük düşürücü, aşağılayıcı veya iftira niteliğinde ifadeler içeremez” ilkesinin tekraren ihlali nedeniyle 10 bin TL ceza.

    Yapılan yorumlardan Medya Trabzon sorumlu tutulamaz.

    UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
    Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
    Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
    Diğer Haberler
    Tüm Hakları Saklıdır © 2009 Medya Trabzon | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
    Tel : 0462 321 10 75 | Faks : 0462 321 10 74 | Haber Yazılımı: CM Bilişim