• BIST 89.953
  • Altın 145,342
  • Dolar 3,6209
  • Euro 3,9098

    Fenerbahçe - Trabzonspor Maçında Kural Hatası Mı Var

    Fenerbahçe - Trabzonspor Maçında Kural Hatası Mı Var
    30.11.2015 22:51
    Fenerbahçe'nin attığı ikinci gol öncesinde topun kornere çıkmasına rağmen taç kararı verilmesi, "Kural hatası mı yaşandı?" sorusunu akıllara getirdi.

    Trabzonsporlu Aykut ile Fernandao arasındaki mücadelede top, Aykut'un müdahalesiyle kornere gitti ancak Nani hakem kararıyla korner kullanmak yerine taç atışıyla oyuna başladı ve Fenerbahçe Fernandao ile farkı 2'ye çıkaran golü buldu.

    'Maç içinde hata'

    Cumhuriyet'in MHK'ye yakın kaynaklardan aldığı bilgiye göre, bu pozisyonda kural hatası yaşanmadığı ve yardımcı hakemin verdiği karardan kaynaklı bir hata olduğu öğrenildi. Cumhuriyet'in sorularını yanıtlayan MHK Başkanı Kuddusi Müftüoğlu da "Kural hatası söz konusu değil. Yaşanan maç içerisinde olan bir hata" ifadelerini kullandı.

    Özellikle sosyal medyada büyük tepki çeken pozisyon sonrasında Trabzonsporlu futbolcular hakeme itiraz etmişlerdi.

    vvv-004.jpg

    Yapılan yorumlardan Medya Trabzon sorumlu tutulamaz.

    UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
    Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
    Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
    Diğer Haberler
    Tüm Hakları Saklıdır © 2009 Medya Trabzon | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
    Tel : 0462 321 10 75 | Faks : 0462 321 10 74 | Haber Yazılımı: CM Bilişim